Un cap de fibló provoca danys a Binissalem, Marratxí i a Can Valero de Palma
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes

Va ser traslladada de gravetat fins a l'hospital de Son Espases
Un moment del rescat per part del GREIM. Foto Guàrdia Civil
43Efectius del GREIM, el Grup de Rescat i Intervenció en Muntanya, de la Guàrdia Civil i el servei aeri, han rescatat aquest dilluns una dona alemanya, de cinquanta-cinc anys, que havia patit un accident al Torrent de Pareis, al municipi d’Escorca.
L’operatiu del GREIM es va activar en tenir coneixement que una dona havia patit una caiguda des de devers dos metres d’altura i que, a causa de les lesions, no es podia valer per ella mateixa. Segons la persona que va traslladar l’incident, una infermera, la víctima podia tenir una possible fractura de pelvis o del sacre, per la qual cosa es va mobilitzar ràpidament l’equip de rescat.
Una vegada al lloc dels fets, els agents de la Guàrdia Civil localitzaren la dona dins un forat, amb altres dues persones més, immòbil i amb molt de mal a la zona de la pelvis.
Després d’immobilitzar-la la traslladaren de gravetat, amb l’helicòpter, fins a l’hospital de Son Espases, a Palma.
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes