Ha mort un ciclista en un accident amb un autobús del TIB
L'autobús ha envestit un grup de ciclistes, per causes que s'investiguen, i deixa fins a set persones ferides de diversa consideració

Els propietaris diuen que serà difícil compensar les pèrdues
Primer dissabte d’interiors oberts als restaurants de Mallorca. La majoria han tengut ple. Això sí, amb una cabuda permesa del 30%. Els propietaris diuen que serà difícil compensar les pèrdues, però que aquesta desescalada els permet recuperar treballadors.
Ha estat un dissabte desitjat entre els restauradors. Els fogons de les cuines han anat a les totes i els telèfons no deixaven de sonar per reservar taula. La majoria de restaurants que han obert s’han decantat per organitzar els comensals en dos torns. Un a la una del migdia i un altre a les tres.
La gent ha respost, després de tres mesos sense poder menjar a l’interior d’un restaurant en un dissabte.
Els interiors s’han hagut d’adaptar a les noves mesures, respectant el 30 per cent de la cabuda; separacions entre taules, màxim grups de quatre persones i mesuradors de CO2. Així i tot, els clients mantenen el respecte
A les cinc del capvespre han de tancar les portes. El dissabte l’haurien pogut amortitzar millor si la pluja i el vent no els hagués impedit fer servir les terrasses.
L'autobús ha envestit un grup de ciclistes, per causes que s'investiguen, i deixa fins a set persones ferides de diversa consideració
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears
El conductor d'un dels cotxes implicats ha donat positiu en la prova d'alcoholèmia