Intervenen més de 1.600 falsificacions a Porto Cristo
La Guàrdia Civil ha inspeccionat dos comerços i investiga quatre persones per delictes contra la propietat intel·lectual

És la primera residència pública que es construirà a Ciutat en 20 anys
La nova residència per a persones dependents s’aixecarà en un solar de Ciutat Jardí, cedit per l’Ajuntament de Palma, de 6.500 metres quadrats. El projecte guanyador és d’un despatx madrileny i duu per nom ‘Llars’. L’edifici estarà format per tres mòduls, de tres plantes, en forma d’U, al voltant de patis oberts. La residència serà una realitat l’any 2020 i les obres començaran a finals d’enguany.
Son Martorell tindrà capacitat per a 120 persones dependents. La llista d’espera actualment a Palma és la més elevada de les Balears, de 500 persones. A tot Mallorca, n’hi ha 800 en llista d’espera, i 1200 a les Illes. A la de Son Martorell, se sumen altres residències previstes a Maó, a Son Dureta, a Formentera i a Marratxí.
El Consell i el Govern pagaran a mitges els 8,5 milions d’euros que costaran les obres. La institució insular gestionarà Son Martorell i la Conselleria de Serveis Socials finançarà les places de dependència.
La Guàrdia Civil ha inspeccionat dos comerços i investiga quatre persones per delictes contra la propietat intel·lectual
Travessava el pas de vianants amb la seva família quan un cotxe els ha envestit
Vuit persones han resultat ferides, entre les quals dues dones traslladades en estat crític a l'hospital de Son Espases
La Guàrdia Civil investiga l'atac a set autobusos, d'una de les empreses concessionàries, que han patit danys amb diversos vidres romputs