Un home ha mort en caure una roca damunt casa seva a cala Sant Esteve, as Castell
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Els preus oscil·len entre 16 i 20 euros al dia
En època de vacances sempre sorgeix el mateix dubte: on deixar l’animal de companyia si es viatja. Les residències per a cans i moixos són l’alternativa més sol·licitada, sobretot durant les vacances de Nadal i l’estiu. La residència Son Batlet, a Sencelles, és una de les més conegudes a Mallorca, tot i que l’oferta d’aquest tipus de centre és més ample. Un equip d’IB3 s’ha desplaçat fins Son Batlet per conèixer de primera mà el dia dels cans i moixos.
En negret és tot un veterà d’aquesta residència. Aquí passa moltes nits perquè la seva família treballa de vespre. I Íxigo, és un moix de dos anys que quedarà a lamoixera uns dies acompanyats d’altres felins i de la natura.
Les residències per a cans i moixos són una alternativa per a les famílies que, per circumstàncies diverses, no poden cuidar el seu animal les 24 hores. Els preus oscil·len entre 16 i 20 euros al dia. Aprofiten les primeres hores del dia per menjar, jugar i passejar. Normalment, deixen les mascotes entre un dia i dues setmanes. Tot i això, des d’aquesta residència recomanen que no passin llargues estades fora de ca seva.
El Nadal i l’estiu són les èpoques amb més demanda d’aquest servei, ja que permet les famílies viatjar i deixar les mascotes en bones mans.
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
IB3 Televisió emet un documental sobre aquest assumpte, una experiència que tothom recorda a Mallorca
Les fulles queden picades i s'umplen de petits forats causats per aquest insecte
Les grans dimensions del roc, d'uns 5 metres de diàmetre i un pes aproximat de 7 tones, han dificultat les feines, que han durat més de 10 hores