Els caçadors volen saber per què moriren els seus cans al vaixell
Ara per ara, no duran a terme accions legals
70 veïns s'han emportat un tros de la gespa vella del camp del futbol i els transportistes han fet l'agost
La gespa del camp de futbol del Mercadal ja no reunia les condicions òptimes per als entrenaments del primer equip, però qui diu que no quedaria genial per cobirir una terrasseta o a un hortal? Amb aquesta idea, l’Ajuntament ha demanat als seus veïns ‘Qui vol un bocí del camp?’ I la resposta ha estat massiva. Tant, que els transportistes del poble s’han hagut de reservar la setmana per traginar els rotlles que faran prop de 300 quilos cada un.
Els 6.500 metres quadrats del camp del Mercadal s’han repartit entre més de 70 vesins. Se n’ha demanat un bocí l’escoleta infantil, pel pati, i el pagès de Binimel·là se n’ha enduit uns bons metres per tapar el farratge.
Que el tapís tenia 10 anys, però no tothom pot dir que té a casa una gespa amb certificació FIFA oficial.
Amb la iniciativa, l’Ajuntament ha fet bona la màxima de reutilitzar abans de reciclar. I ara que de la gespa antiga se n’han enduit fins els córners, es preveu que la instal·lació de la nova quedarà enllestida la setmana que ve.
Ara per ara, no duran a terme accions legals
L'Aemet ha activat, entre les 08.00h i les 11.00h, l'avís taronja a la Tramuntana, est i sud de Mallorca; ara només està activat l'avís groc a Menorca
Ha estat una col·lisió posterior en marxa al quilòmetre 26 de la carretera vella de Sineu
En un informe recomana cercar alternatives i el Ministeri apunta a una solució en superfície