Enric Mas fa història i guanya la Vuelta
Dotze anys després, un espanyol torna a regnar a la volta ciclista a Espanya
Els tècnics de la Conselleria de Medi Ambient estimen en uns cent mil els pins afectats
A Eivissa, s’estimen en uns cent mil els pins afectats per l’esclafit a Sant Antoni. És un resultat provisional, però els tècnics de la Conselleria de Medi Ambient diuen que podrien provocar plagues i augmentar el risc d’incendis el pròxim estiu. L’àrea afectada és de prop de 250 hectàrees.
Des de l’ajuntament de Sant Antoni han assegurat que a la zona on encara hi havia habitatges sense corrent elèctric, com es Can Germà, ja ha estat restablerta per a totes les cases que estan habitades. I la carretera des de Sant Antoni cap a Santa Agnès ha quedat finalment reoberta al trànsit.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Dotze anys després, un espanyol torna a regnar a la volta ciclista a Espanya
El sector de l’hostaleria comença a emprar-la, sense cap efecte en els llocs de treball
Per als qui necessiten el cotxe cada dia, cada cèntim compta i elegir on posar benzina ja és una manera més d'intentar estalviar