X

Els restauradors i comerciants de Ciutadella es preparen per dies de molta feina però de bona caixa

Bona part dels restaurants aconseguiran remuntar taules, fet que no passa ni a l'agost

22/06/2019

Els restauradors i comerciants de Ciutadella es preparen per dies de molta feina però de bona caixa

14

Comerciants i restauradors de Ciutadella viuen dies intensos. L’arribada de milers de visitants (avui tornen a arribar nou vaixells al port exterior) fa que l’economia ciutadellenca també visqui dies grans. Per exemple la gran majoria dels restaurants del centre remuntaran taules, cosa que no passa habitualment ni a l’agost. Els locals seran plens i n’hi ha alguns que pràcticament han esgotat les seves reserves, encara que siguin espais ben grans.

El fet que enguany Sant Joan caigui en dilluns, i que aquest dia també sigui festiu per exemple a Catalunya i al País Valencià fa incrementar la presència de visitants. I molts d’ells, especialment els més joves, ja es preparen per viure l’esclat de la festa amb motius santjoaners. Les botigues de records i de roba especialitzada també fan el seu particular agost aquests dies.

Sant Joan atrau milers de persones a Menorca. Per exemple, segons lIbestat, l’any passat per aquestes dates hi havia a Menorca 181.000 persones, gairebé 20.000 més que una setmana abans.

22/06/2019

Comentaris:

(*) Camps obligatoris

EL MÉS LLEGIT