Socis del Club Nàutic del Portitxol s’oposen al projecte de reforma de les instal·lacions
Asseguren que és una operació que atreu embarcacions de gran eslora
Ajuda a fer més ràpid el procés de control i verificació del certificat covid de tots els clients que hi vulguin entrar
En el món de la restauració no s’ha esperat a noves decisions. A restaurants, com el Mesón Ca’n Pedro, i a locals d’oci de Mallorca ja han començat a instal·lar a l’entrada una nova màquina de lectura de codi QR, creada per Ejusan Electric Systems. Ajuda a fer més ràpidament el procés de control i verificació del certificat covid de tots els clients que hi vulguin entrar.
A partir d’ara el procés serà molt més senzill. Només serà necessari tenir el codi QR a mà i apropar-lo a la càmera. Amb el paper que ens donarà l’aparell i amb un document que acrediti la nostra identificació ja es podrà entrar als establiments. Ja no són necessàries les persones i es reduiran les cues i el temps d’espera per entrar al restaurant o al local.
A diferència de l’aplicació del govern, aquesta màquina no necessita connexió a internet. A més, pot llegir els certificats, tant en dispositiu digital, com en paper, sense cap problema. Des del restaurant reconeixen la millora. Han assenyalat que “quan la gent s’acostumi a aquest procés, i vengui amb el QR preparat i amb el document a mà”, estan segurs que “la entrada als restaurants serà més àgil i més fluida”.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Asseguren que és una operació que atreu embarcacions de gran eslora
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
El Banc Central Europeu ha triat 10 dissenys finalistes sobre dues temàtiques, cultura europea o patrimoni natural