Recuperen les tonades i cançons que cantaven antigament els treballadors
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
Els afectats, com el cas del restaurant de ses Boques, fan balanç dels danys
Els operaris municipals ja han reparat una trentena de carreteres locals i camins veïnals que varen patir desperfectes amb la tempesta de la setmana passada a Eivissa.
Al Cubells continua actiu el Pla territorial de protecció civil al nivell 0, per coordinar més fàcilment els mitjans disponibles en cas que hi hagués nous desprendiments, mentre que els afectats, com algun restaurant a peu de platja, fan balanç dels danys.
Els talussos inestables del terreny preocupen encara les autoritats. L’Ajuntament de Sant Josep de sa Talaia ja ha restaurat diverses platges i una trentena de camins afectats per l’aigua, la majoria entre Cala Jondal i Cala d’Hort. Aquest dilluns la regidoria d’Obres continua rebent avisos de veïns amb dificultats per accedir a camins més secundaris, per la qual cosa segueixen les actuacions.
Es calcula que encara hi queda una quinzena més de vials i camins secundaris per retornar al seu estat original.
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata
Ferides sa mare i la padrina, que han estat traslladades a un centre hospitalari