Ha mort Pedro Bermúdez, ‘Azuquita’, el creador del ‘rumbakalao’, a 47 anys
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’

Felanitx té altres graveres que també es rehabiliten, amb la qual cosa es recupera l'entorn natural de Sant Salvador
La pedrera de Son Terrassa fa dècades que no s’empra, però el projecte de restauració no està culminat. Ocupa tres parcel·les del terme de Felanitx i als anys 90 ja se n’aprovà un pla de rehabilitació que preveia omplir el buit excavat. Ara s’ha de completar aquest pla d’abandonament definitiu de l’activitat i té informe d’impacte ambiental favorable de la Comissió Balear de Medi Ambient.
El propietari ha optat per restaurar Son Terrassa amb la finalitat de donar-li un ús forestal i no agrícola i, per això, s’hi han de sembrar ullastres i estepes.
Com que és una zona ANEI, s’ha de restaurar amb materials i tècniques no contaminants. El termini de restauració és de tres anys i té un pressupost de 31.000 euros.
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’
Farà rehabilitació per continuar el procés de recuperació
Als seus inicis dalt el cavall, ja li va tocar per sorteig ser caixer fadrí del bienni 1991-1992
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades