Rif Spahni duu mesos immortalitzant les taques de pintura que l'artista deixà al seu taller palmesà de Son Boter
Una taca de pintura en terra pot reflectir el temps d’espera de l’artista davant el llenç o l’energia que imprimia als seus traços. El fotògraf Rif Spahni duu mesos immortalitzant les restes de les pinzellades que deixà Joan Miró al seu estudi de Son Boter, a la Fundació a Palma.
El seu treball protagonitzarà una nova exposició al Casal Solleric de Ciutat, el proper mes de juny. A l’estudi de Son Boter, Miró hi pintà quadres com “Els focs artificials II” o “L’Esperança del condemnat a mort”.
La mostra del Solleric es completarà amb les fotografies que Juan Baraja ha fet dels exteriors i de l’interior del Taller Sert, el primer estudi de Miró a la Fundació.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Des de fa uns dies se'n poden veure en gran quantitat en el seu viatge migratori cap al nord d'Europa
El dispositiu, amb més d'un centenar d'agents de la Policia Nacional i la policia local de Palma, ha permès intervenir diverses substàncies estupefaents, doblers en efectiu i esbucar set punts de venda