L’home que va intentar captar menors despullat en un vehicle abandona Menorca
Es tracta d'un ciutadà francès de vacances a l'illa

Recordar que es repartiran caramels per a tots els nins i que una carrossa recollirà els xumets dels més petits. Els que el donin, s'enduran un regal a casa
Atenció si sou a Palma perquè els carrers del centre patiran avui vespre una sèrie de restriccions de trànsit perquè les carrosses dels Reis d’Orient hi circulin sense problemes i tothom passi un vespre màgic i ple d’il·lusions.
A les 6 de l’horabaixa ses Majestats arribaran al Moll Vell de Palma i emprendran el recorregut pels carrers de la ciutat. Un itinerari que els durà pel Passeig Mallorca, la Rambla i acabarà al Casal Solleric, on està previst que, des del balcó, saludin els nins.
Com cada any, els que encara no han entregat la carta als patges, ho podran fer. Els carters reials recolliran les peticions dels que fan tard.
I perquè el recorregut no tingui entrebancs, el trànsit quedarà restringit als carrers pròxims a la cavalcada, a partir de les dues de l’horabaixa, i s’aconsella emprar el transport públic. Es reforcen les línies 3, 5, 7, 8 i 33 entre les 4 de l’horabaixa i les 7 del vespre i els busos que normalment circulen per on passaran els reis, modificaran l’itinerari habitual.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Es tracta d'un ciutadà francès de vacances a l'illa
La seva principal reivindicació continua sent l'equiparació salarial amb la resta dels treballadors públics del seu sector, i exposen que la mitjana de diferència de sou és de 500 euros
Els altres tres detinguts en la darrera operació contra el narcotràfic a Son Banya han quedat en llibertat
Es coneix com a Verifactu i, segons la normativa antifrau, estan obligades a incorporar-lo a partir de l'any que ve