societat
Aquest Diumenge del Ram han tornat als aparadors d’alguns forns del Raiguer i del Nord de Mallorca, els rollos o tortells del Dia del Ram. És un dolç que els padrins joves regalen als fillols.
Rafel és un dels rebosters amb més anomenada de Mallorca. Especialment, per les ensaïmades, però també per fer mones de Pasqua. Però fa un parell d’anys va decidir impulsar una tradició que agonitzava.
Tant Rafel com altres forns del Raiguer de Mallorca han vist amb satisfacció com els clients estan responent a l’aposta de reimpulsar aquest dolç. Als que tenen més edat, els du bons records. I pels més petits, el somriure i l’alegria en són la recompensa, per poder tenir a prop un dolç que sempre agrada, i a més regalat per un ésser estimat. Un doble regal.
L'animal no s'aconseguia desfer d'una xarxa que s'estenia 15 metres més des de la seva cua i que l'impedia obrir...
Va agafar les claus del cotxe sense el permís del propietari, que és un familiar
Els migrants varen passar por durant un trajecte que es va allargar fins a 28 hores
Hi ha un habitatge danyat i dues persones ferides per inhalació de fums