Tres persones ferides en un accident de trànsit a Valldemossa
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
La majoria de vols afectats han estat connexions amb aeroports alemanys
Les cancel·lacions d’aquest dimecres, una seixantena en connexions amb Palma, deixaren centenars de passatgers a terra sense saber quan sortiria el seu vol.
Després de les hores d’espera a l’aeroport i de passar una nit més del previst a Mallorca, els passatgers afectats per les cancel·lacions tornaven a l’aeroport amb l’esperança de poder, finalment, volar.
Una parella d’escocesos ens ha explicat que arribarà a ca seva a mitjanit, quan ho hauria d’haver fet anit passada. Uns altres joves britànics han hagut de canviar de plans. En lloc de volar directament fins a Glasgow, han d’anar a Newcastle i, d’allà, agafar un tren de dues hores i mitja.
Avui, les cancel·lacions s’han transformat en retards. 18 des de les 8 del dematí i fins poc abans de les 12. La majoria, cuada de la vaga de controladors francesos d’ahir. També hi ha hagut 3 cancel·lacions. I això ha fet que més d’un hagi estat més pendent de les pantalles informatives de Son Sant Joan.
Aena apunta que la situació a l’aeroport de Palma s’anirà normalitzant amb el pas de les hores.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
S'hi ha duit a terme un simulacre i s'hi han fet obres de millora, limitades a aquest diumenge
La iniciativa forma part del projecte Descans Digital