Sóller imposa 600 multes per saltar-se la zona de baixes emissions
Està en vigor des del febrer passat, però les multes —de 200 euros— es començaren a posar l'abril
El rei visitarà l'illa aquest dimecres per conèixer els exercicis, que han deixat inoperatiu es Codolar entre les 10.00h i les 11.00h i les 13.00h i les 14.00h
186
Retards a l’Aeroport d’Eivissa per mor de les maniobres militars EagleEye 23 que es desenvolupen a Eivissa des d’ahir. AENA ha informat que els exercicis militars han deixat inoperatiu l’Aeroport d’Eivissa tan per sortides com per arribades, entre les 10 i les 11 del dematí, i la 1 i les 2 del migdia.
Això ha provocat que un total de 7 trajectes, amb destinació Palma, Barcelona, Londres, Madrid i Màlaga hagin patit demores d’entre una hora i hora i mitja, aproximadament. A més, pel mateix motiu també s’ha cancelat un vol entre Eivissa i Palma que havia de sortir a la una i mitja del migdia.
La Unitat de Defensa Antiaèria Jaimel de l’Exèrcit de Terra desembarcà ahir a l’illa per participar en un operatiu per integrar-se dins el sistema de defensa aèria. Aquest dimecres el rei Felip es desplaçarà demà tant a Eivissa com a Mallorca per conèixer els exercicis que es realitzen a l’arxipèlag.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Està en vigor des del febrer passat, però les multes —de 200 euros— es començaren a posar l'abril
Salvament Marítim l'ha recuperat després d'albirar-lo
Els nous habitatges en rústic han d'anar vinculats a compromisos agrícoles