Una església de Palma transforma el seu santuari en un espectacle audiovisual inèdit
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
El rei visitarà l'illa aquest dimecres per conèixer els exercicis, que han deixat inoperatiu es Codolar entre les 10.00h i les 11.00h i les 13.00h i les 14.00h
86
Retards a l’Aeroport d’Eivissa per mor de les maniobres militars EagleEye 23 que es desenvolupen a Eivissa des d’ahir. AENA ha informat que els exercicis militars han deixat inoperatiu l’Aeroport d’Eivissa tan per sortides com per arribades, entre les 10 i les 11 del dematí, i la 1 i les 2 del migdia.
Això ha provocat que un total de 7 trajectes, amb destinació Palma, Barcelona, Londres, Madrid i Màlaga hagin patit demores d’entre una hora i hora i mitja, aproximadament. A més, pel mateix motiu també s’ha cancelat un vol entre Eivissa i Palma que havia de sortir a la una i mitja del migdia.
La Unitat de Defensa Antiaèria Jaimel de l’Exèrcit de Terra desembarcà ahir a l’illa per participar en un operatiu per integrar-se dins el sistema de defensa aèria. Aquest dimecres el rei Felip es desplaçarà demà tant a Eivissa com a Mallorca per conèixer els exercicis que es realitzen a l’arxipèlag.
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Alguns dels animals que hi havia han mort
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre