Palma presenta la programació de les festes de Sant Sebastià: consulta aquí els actes més destacats
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Alguns vols han hagut de ser desviats a Eivissa, Menorca i també a Reus
Panells informatius de Son Santjoan aquest mateix dilluns al matí.
384L’Aeroport de Palma registra aquest dilluns retards generalitzats pel mal temps i set vols han hagut de ser desviats a Reus, Eivissa i Menorca, que operen amb normalitat. En la jornada d’avui hi ha programades 871 operacions d’enlairaments i aterratges a Son Santjoan.
Cal recordar que la tardor astronòmica ha arrencat a les Illes amb precipitacions fortes o molt fortes, que en alguns casos poden anar acompanyades de tempestes. De fet, a la zona de Calvià, en manco d’una hora, han caigut uns 30 l/m². El fort aiguat en tan poc temps ha deixat negats carrers, locals i fins i tot vehicles.
Ver esta publicación en Instagram
Per això, s’han activat avisos taronges per pluges i groc per tempestes a Mallorca. A partir del capvespre, la situació millorarà. A la resta de l’Arxipèlag, aquest dilluns s’espera igualment que puguin tenir lloc alguns ruixats.
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Aquest dijous s'ha presentat l'acte i s'ha fet un assaig general
L'assistència de gent ha estat tan multitudinària que algunes persones han hagut de quedar a fora