El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
Les maniobres per millorar la coordinació han obligat a tancar l'espai aeri de l'aeroport d'es Codolar
Tots els vols de sortida de l’Aeroport d’Eivissa han patit retards i també ho han fet els vols d’arribada.
Controladors Aeris ha anunciat en un ‘tweet’ a les 12 del migdia que l’aeroport d’Eivissa estava inoperatiu per unes maniobres militars.
Des de dimarts, a Eivissa, 600 militars participen en un exercici per perfeccionar la coordinació entre l’Armada i els exèrcits de Terra i Aire simulant un atac aeri a l’illa pitiüsa.
Molts dels passatgers que avui esperaven embarcar al seu vol desconeixien aquesta situació.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
Una dotació dels Bombers de Mallorca han acudit per sufocar les flames, que no han afectat les cases veïnades