Salut suspèn cautelarment la cuina central de Can Arabí, que dona servei a 33 escoles de Mallorca
La inspecció ha detectat incompliments en l'elaboració, la manipulació i el transport dels aliments, però Educació garanteix el servei de menjador
El primer incident ha tingut lloc cap a les 8.00 hores, amb un camió i una furgoneta implicats
193
Dos accidents a la Via de Cintura de Palma (Dt.-20), tots dos a la mateixa altura però en sentit contrari, han provocat retencions a primera hora del matí d’aquest divendres, segons ha informat la Direcció General de Trànsit.
El segon accident s’hauria produït, segons la DGT, per l”efecte tafaner’ del primer, és a dir, conductors despistats per intentar veure què havia ocorregut en l’altre sentit de l’autopista.
El primer incident ha tingut lloc cap a les 8.00 hores, amb un camió i una furgoneta implicats. Es creu que una de les rodes del camió ha impactat a la furgoneta. S’han tallat dos carrils, el dret i el central. Això ha succeït al quilòmetre 4400 en sentit aeroport.
Poc després, en el sentit contrari però en el mateix punt, hi ha hagut un altre accident entre diversos vehicles, que han tingut el carril esquerre ocupat durant un temps.
Tot això ha provocat retencions d’uns tres quilòmetres, però a les 09.00 hores, els vehicles ja havien estat retirats i la circulació restablerta.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La inspecció ha detectat incompliments en l'elaboració, la manipulació i el transport dels aliments, però Educació garanteix el servei de menjador
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
Una dotació dels Bombers de Mallorca han acudit per sufocar les flames, que no han afectat les cases veïnades