Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

La Guàrdia Civil ha hagut de tallar el trànsit a un carril a l'alçada del cementiri
Un accident múltiple a la via de Cintura ha obligat a tallar un carril, en sentit Aeroport, a l’alçada del cementiri de Palma. S’hi han vist implicats un camió i diversos turismes, però no hi ha hagut cap ferit greu.
El cop s’ha produït a primera hora de l’horabaixa de divendres, coincidint amb la sortida d’algunes escoles, i això ha provocat problemes de trànsit. La Guàrdia Civil i manteniment de carreteres han hagut d’intervenir per facilitar la retirada dels vehicles i regular la circulació.
A l’altra costat de l’autovia també s’han produït retencions per l’efecte badoc.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat