Una església de Palma transforma el seu santuari en un espectacle audiovisual inèdit
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Els dos conductors han quedat ferits i han estat traslladats en ambulància
Una col·lisió entre dos vehicles ha generat aquest dijous a Eivissa retencions de trànsit a primera hora del matí. Ha ocorregut a les 07.30 hores a Cala de Bou, a l’avinguda de Sant Agustí, a Sant Josep. Un dels turismes ha tombat i els dos conductors implicats han estat traslladats en ambulància a un centre hospitalari.
Segons sembla, l’ocupant d’un dels vehicles, que s’incorporava a l’avinguda des d’un aparcament, no ha advertit la presència de l’altre cotxe i han col·lidit. La Policia Local de Sant Josep ha hagut de regular el trànsit a causa de les coes generades.
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Alguns dels animals que hi havia han mort
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata