Dos morts i 24 ferits en un incendi en un bloc d’habitatges de Magaluf, a Calvià
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
L'ajuntament espera poder reobrir la platja, com a tard, dijous.
Al Caló des Moro, a Eivissa s’ha retirat avui capvespre el vaixell Armoni, el iot que es va cremar el passat 16 de juny. Feia 29 metres d’eslora. Durant tot el dia s’havien fet diversos intents per extreure’l, han buidat tota l’aigua de l’interior en dues ocasions i no ha estat fins a les set de l’horabaixa quan l’han pogut desencaixar amb ajuda, també, de l’onada del vaixell de Balearia que passa per Sant Antoni. Ara serà traslladat a València per desballestar-lo. El mateix s’ha fet avui migdia amb el veler de menors dimensions afectat també en aquest incendi. El cost del rescat l’assumeix l’assegurança del propietari del iot. Un vaixell que s’utilitzava com a xàrter. Es llogava per 48 mil euros a la setmana. L’ajuntament espera poder reobrir la platja, com a tard, dijous.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
Una dotació dels Bombers de Mallorca han acudit per sufocar les flames, que no han afectat les cases veïnades
L'Ajuntament de Calvià ha fet un minut de silenci per les dues víctimes mortals