Vandalitzen cinc immobiliàries a Santa Maria
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
Una vintena de persones s'ha reunit a la plaça d'Espanya del municipi per reivindicar-ne la conservació
Una vintena de persones s’ha reunit a la plaça d’Espanya de Sóller per reivindicar que es conservi el monument dels ‘caiguts’ d’una sola peça.
La protesta ha tingut lloc dimarts al matí coincidint amb la retirada de la creu del conjunt escultòric. Diuen que és un simbol cristià i en qualifiquen l’eliminació de “sectarisme i cristianofòbia”. La Guàrdia Civil ha hagut d’intervenir per fer-los marxar a una zona de seguretat.
Ara ja no queda cap símbol franquista a Sóller. L’Ajuntament va aprovar l’octubre del 2015 l’eliminació dels elements de l’antic règim i, de llavors ençà, ja s’ha eliminat la creu de Muleta i algunes parts del monument dels ‘caiguts’. Aquest dimarts, finalment, se n’ha retirat la creu que fins ara el coronava.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
La norma iniciarà la tramitació parlamentària, però no entrarà en vigor aquest estiu i encara no s'ha fixat el sostre de vehicles