Ho fa amb poca afluència de gent ja que, segons els placers, ha faltat informació
Retorna el mercat dels diumenges de Santa Maria. Han estat dos caps de setmana sense activitat per l’augment de contagis al municipi. La jornada ha començat amb poca afluència ja que, segons expliquen els placers, ha faltat informació perquè els usuaris habituals sabessin que avui tornaven a col·locar els seus punts de venda. Majoritàriament, diuen els comerciants, s’ha donat a conèixer la reobertura del mercat municipal a les xarxes socials, que no arriben a tothom i per això hi ha faltat gent. Un dia de plaça amb menys paradetes de l’habitual i mesures de seguretat per evitar contagis.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Des de fa uns dies se'n poden veure en gran quantitat en el seu viatge migratori cap al nord d'Europa
El dispositiu, amb més d'un centenar d'agents de la Policia Nacional i la policia local de Palma, ha permès intervenir diverses substàncies estupefaents, doblers en efectiu i esbucar set punts de venda