Localitzada la menor de 17 anys desapareguda a Palmanova
L'alerta per desaparició ha estat desactivada

El nou documental d'IB3 reivindica la figura de Tom Weedon, resident a Fornalutx entre 1956 i 1959
La localitat de Fornalutx va acollir, aquest divendres vespre, la preestrena del documental “Retrats des del Paradís”. Coproduït per La Perifèrica i IB3, rescata la història d’un dels pioners oblidats de la fotografia a la Mallorca prèvia al boom turístic. Un llegat audiovisual que torna a la llum després de set dècades.
Tom Weedon fou un fotògraf britànic que, a la primera meitat del segle XX, havia corregut molt de món, fins que l’any 1956 s’establí al poble de Fornalutx, amb la seva família. Va ser en aquella Mallorca prèvia a la irrupció del turisme de masses on aconseguí un llegat audiovisual impressionant, basat en retrats constumbristes i paisatges que, en molts casos, ja han desaparegut.
Weedon va morir, sobtadament, el 1959, i la seva esposa, Veronica More, va romandre a l’illa fins al seu decès, el 2017. La filla, Cornelia, va decidir donar el llegat del seu pare a l’Arxiu del So i de la Imatge de Mallorca. D’aquell material se’n nodreix el documental, dirigit per Joan Bonet, i que s’emetrà a IB3 Televisió abans que acabi l’any.
L'alerta per desaparició ha estat desactivada
Continua la incògnita, mentre s'especula quina espècie pot haver causat el que no sembla una mossegada
La zona roman amb bandera groga mentre cerquen l'animaló
Després d'un mes, l'home de 54 anys ha estat traslladat a planta