Mor un ciclista a la carretera de Santa Maria
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
Les direccions dels dos partits es reuneixen aquesta tarda al centre cultural de Jesús
Quan es compleixen dues setmanes des de l’anunci de l’acord programàtic entre el PP i Ciutadans per governar junts el Consell d’Eivissa, aquest divendres, a les 5 de la tarda, hi ha prevista una nova reunió entre les dues formacions.
La cita, que en principi serà a porta tancada, ha de servir per ultimar els detalls del pacte de govern, especialment pel que fa al repartiment de departaments i càrrecs.
Ciutadans, que té un únic conseller que és vital per fer factible el canvi de govern, pressiona per obtenir algun altre conseller de lliure designació. El Partit Popular, però, recorda que ha guanyat les eleccions i té 5 consellers més que Ciutadans.
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat