Topa contra diversos cotxes i intenta agredir una conductora a Sant Lluís
S'investiguen les causes de l'accident

Proposen compartir sistemes de detecció i comprar de forma conjunta medicaments
EFE/EPA/OLIVIER HOSLET
13Reunió extraordinària dels ministres de Salut de la Unió Europea a Brussel·les per reforçar la coordinació en la lluita contra els efectes del Coronavirus al continent. Espanya s’ha mostrat partidària d’afavorir la coordinació entre països i de compartir informació sobre els mecanismes de resposta davant el Covid-19.
Proposen compartir els sistemes de detecció de la malaltia i comprar de forma conjunta medicaments per contenir la propagació del virus.
Sobre la situació a Espanya, el ministre Salvador Illa advoca per fer un ús racional dels medicaments i assegura que, si se segueixen les recomanacions, l’expansió del Coronavirus es podrà contenir.
Sanitat confirma més de 340 casos positius per Covid-19 a Espanya
S'investiguen les causes de l'accident
En arribar els sanitaris d'emergències, han trobat el presumpte agressor ferit per arma de foc i l'han traslladat en estat greu a l'Hospital de Son Espases
La demanda cada vegada és més gran entre els restaurants i ara també entre particulars per les seves propietats saludables