La primera ministra britànica, Theresa May, s’ha reunit el matí de dimarts amb Angela Merkel. La cancellera alemanya l’ha rebut a Berlín per parlar sobre la nova pròrroga del Brexit que ha demanat el Regne Unit i que es debatrà dimecres en una cimera europea a Brussel·les. Han estat parlant durant una hora i mitja.
Dimarts horabaixa May té previst reunir-se amb el president francès, Emmanuel Macron, amb la mateixa finalitat: intentar convèncer-lo de la importància d’aquesta nova pròrroga.
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa