Ha mort la dona de 70 anys ferida greu en l’explosió de gas a una casa des Migjorn Gran
La víctima estava ingressada a l’UCI de l’Hospital Mateu Orfila amb cremades molt greus
La vaga manté les principals ciutats sense taxis
Taxistes i Govern estatal es reuneixen al ministeri de Foment per mirar de desbloquejar la vaga que manté les principals ciutats d’Espanya sense servei de taxi.
Els representants dels taxistes confien que el Govern sigui “sensible”, han dit, a les seves reivindicacions i accedeixi a transferir les competències per atorgar les llicències VTC a les comunitats autònomes i als ajuntaments.
Volen un acord clar i concret que els permeti competir amb les mateixes regles i que es respecti la norma que estableix que s’acceptarà una llicència VTC per cada 30 taxis.
La víctima estava ingressada a l’UCI de l’Hospital Mateu Orfila amb cremades molt greus
L’home hauria saltat al camp i copejat un infant de 12 anys; el jutjat n’ha decretat una ordre d’allunyament
L'Ajuntament de Palma ha prohibit de forma cautelar que l'agressor, un altre venedor, torni al mercat
El conductor ha xocat contra un pal de la catenària del tramvia