Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

José Hila, Batle de Palma, avisa que si es necessari es prohibirà l'accés a les platges
Grups bevent a l’arena al Portitxol de Palma Aprofitant les bones temperatures d’avui. Moltes persones han anat a vorera de mar a passejar-hi i també a reunir-se. Tot i que hi ha hagut qui no ha respectat les normes anticovid durant el capvespre, si que la gran majoria duia la mascareta i respectava les distancies sense crear aglomeracions.
José Hila, Batle de Palma, ha avisat que si es necessari es prohibirà l’accés a les platges en cas que amb l’arribada del bon temps es tornir a repetir aquest tipus de trovades socials que ara per ara no autoritzades.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat