Llum verda a la construcció de 77 xalets nous a s’Estany d’en Mas, a Manacor
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar

Unes inversions que serviran per millorar la competitivitat de les Balears en matèria de qualitat i sostenibilitat
La ministra d’Indústria, Comerç i Turisme, Reyes Maroto, avança que les Balears rebran més de 50 milions d’euros del Pla de Sostenibilitat Turística en Destí. Unes inversions que serviran per millorar la competitivitat de les Balears en matèria de qualitat i sostenibilitat. Maroto ha assegurat que les Balears són un referent en creixement turístic i econòmic.
La ministra de Turisme ha participat avui capvespre en el sisè Fòrum ‘El Económico’ que enguany duu per títol ‘Mirades de guerra’. Maroto ha destacat que el conflicte bèl·lic entre Rússia i Ucraïna no afecta de manera directa la recuperació turística.
Durant la trobada també hi ha participat el president de CaixaBank. José Ignacio Goirigolzarri ha assegurat que estam en un context econòmic marcat per la inflació. Goirigolzarri ha recordat que CaixaBank preveu una rebaixa el PIB d’Espanya fins al 4,2% durant aquest 2022, amb una inflació del 6,8%.
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar
La Federació Balear d'Espeleologia acusa la Societat Espeleològica Balear i la Direcció General de Medi Natural de causar danys en una cavitat de la Xarxa Natura 2000
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç