Cau una avioneta a la mar al Port de Sóller
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau

Mentre, PSOE i Ara Maó celebren aquest dijous la seva segona reunió per intentar tancar un acord de govern al municipi
Fumata blanca al Partit Popular. Aquest dijous matí, 48 hores després de presentar la seva dimissió irrevocable, Àgueda Reynés ha registrat un nou escrit pel qual es desdiu de la seva renúncia i manifesta la intenció de continuar com a presidenta del Partit Popular a Maó. S’empara en el suport unànime que ha rebut de part de la seva junta local.
Així que, lluny de mantenir el tens enfrontament amb ella, la presidenta insular, Coia Sugrañes, ha optat per tancar files i mirar endavant, comptant -diu- amb el mateix equip que ha fet que el PP hagi estat el partit més votat a 5 dels 8 municipis de Menorca, tot i que només governarà a Alaior i Es Migjorn Gran.
I mentre el PP, la llista més votada a Maó, intenta resoldre la seva crisi interna, els altres dos grups amb més representació a l’Ajuntament, el PSOE i Ara Maó, avancen en la negociació per reeditar el seu pacte de govern. Precisament, avui capvespre es farà la segona trobada entre les dues formacions. El PSOE intenta fer valer el seu major nombre de regidors per convertir Hector Pons en el batle més jove de la ciutat, però els seus socis encara no ho donen per fet.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
La dona, de 27 anys, hauria perdut una falange del dit gros i es troba ingressada al Mateu Orfila
L'incident no ha causat ferits ni tampoc cap vessament a la mar
Algunes fonts assenyalen que es tracta d'un pilot nord-americà de 60 anys i el seu fill de 13