Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

No han entrenat amb el grup Ángel, Baba ni Rodrigo Battaglia
El Reial Mallorca ha tornat a la feina aquest dimarts a la Ciutat Esportiva de Son Bibiloni després de la gran victòria de dissabte a Vallecas contra el Rayo Vallecano (0-2). A més de l’entrenador, Javier Aguirre, aquest matí hem vist el director de gestió esportiva Sergio Marty que no ha deixat el telèfon. Ha estat el primer dia a l’oficina del darrer fitxatge: Tino Kadewere. Ben somrient ha conegut les instal·lacions i ha estat acompanyat per Clement Grenier, que ha fet d’amfitrió.
Després de la primera xerrada del mexicà, a Kadewere li toca passar pel clàssic passadís de clatellades dels nouvinguts. En el seu primer dia, Kadewere ha compartit entrenament amb Jaime Durán, porter fitxat pel filial que ha entrenat amb el primer equip i 3 jugadors del B: Miquel Llabrés, David López i Imanol Alonso. Kadewere té 5 dies per davant per convèncer Aguirre i guanyar-se els primers minuts contra el Girona.
En el capítol de baixes, no hem vist damunt la gespa a Ángel Rodríguez, que arrossega molèsties al genoll, segons va confirmar Javier Aguirre en la darrera roda de premsa. Tampoc s’han exercitat amb els seus companys Iddrisu Baba i Rodrigo Battaglia, que han escoltat la xerrada inicial del tècnic i posteriorment s’han dirigit a l’interior de les instal·lacions.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren
Una dona ha mort i altres tres persones més, entre les quals dos policies, han hagut de ser atesos pel 061