mallorca
El centre Rialto Living celebra el seu desè aniversari, amb una exposició col·lectiva de les obres de 28 artistes internacionals.
La recaptació obtinguda de les vendes de les peces anirà destinada a les ONG’s locals Zaqueo, Mallorca Sense Fam, Aspanob i Fundació Naz. L’exposició reuneix obres d’artistes com Luis Maraver, Katrin Kirk i Joan Bennàssar, entre d’altres.
Les obres dels artistes es basen en la inspiració de temes lliures.
L'Ajuntament d'Alcúdia ha instal·lat una caseta de fusta amb llibres a la platja del Clot i a la del Barcarès
Comissions Obreres diu que pateixen precarietat laboral i que els camions de recollida no tenen aire condicionat
Comerciants i veïns esperen que es mantengui com un dels pocs llocs de Ciutat on no ha arribat la invasió de les franquícies
La Junta de Personal Docent de Mallorca, amb el suport de les de Menorca i la d'Eivissa i Formentera, s'ha...