La Fiscalia investiga els vessaments d’AENA al Parc Natural de ses Salines
Vol saber si com ha denunciat Aliança per l'Aigua podria existir un delicte ambiental
Escultures i quadres de l'artista aragonès estaran exposats a la galeria Gerhardt Braun, a Palma, fins dia 18 de desembre
Una exposició aquests dies mostra figures sorprenents difícils d’imaginar per a molts de nosaltres, però no per a Rogelio Olmedo. L’artista aragonès crea, per exemple, rinoceronts amb sabates de tacó d’un vermell brillant, bèsties humanitzades que ens donen una lliçó de vida. Estarà exposada a la galeria Gerhardt Braun, a Palma, fins dia 18 de desembre.
Rogelio Olmedo ha treballat la forja i el ferro i també ha experimentat amb la tinta taoista. La seva idea és representar la realitat amb metàfores, fusionar allò salvatge amb allò cultivat. Diu que el xoc no li por i que el seu treball “té a veure amb els extrems”.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Vol saber si com ha denunciat Aliança per l'Aigua podria existir un delicte ambiental
La novetat d’enguany és que es pot cursar també a Ciutadella i a Eivissa
Va ser un dels fundadors del Partit Socialista a les Illes Balears