Aquest dimarts, el batle des Castell decidirà, segons els informes tècnics, si hi poden tornar els vesins d'aquests habitatges els quals van ser desallotjats divendres passat
Aquest dimarts, es podria aixecar l’ordre de desallotjament per a 26 habitatges del nucli de Cala Sant Esteve que s’han revisat aquest dilluns. També començaran les revisions a algunes cases del Fonduco. De moment, hi ha 46 persones que han notificat que no tenen alternativa residencial i haurien de ser reubicades, però s’espera que amb aquesta revisió el nombre disminueixi. L’Ajuntament també ha donat la possibilitat de presentar un informe privat per accelerar-ne la situació.
Per a aquells que no poden tornar a casa seva de moment, l’Ajuntament ha arribat a un acord amb l’Associació Hotelera de Menorca (Ashome) per a la cessió gratuïta d’una bateria d’apartaments a Cala Blanca i també els apartaments Royal des Castell. Aquests darrers s’haurien d’abonar, però alterarien menys la rutina dels desallotjats perquè són a Maó. En tot cas, el Consistori cobriria les despeses.
Pel que fa a revisions i feines al penya-segat, també s’han avançat. Es contractaran d’urgència dos geòlegs i un jurista amb Fons de Cooperació Local del Consell de Menorca. Dimecres també una empresa especialitzada farà un estudi amb un dron al Fonduco per recollir més dades.
L’home hauria saltat al camp i copejat un infant de 12 anys; el jutjat n’ha decretat una ordre d’allunyament
El conductor ha xocat contra un pal de la catenària del tramvia
Les sancions per l'incompliment arriben als 800 euros