Els caçadors volen saber per què moriren els seus cans al vaixell
Ara per ara, no duran a terme accions legals
El port exterior, a Son Blanc, ha reobert aquest dematí després d'estar quasi 2 hores tancat pel fort vent
Imatge del port de Ciutadella.
73La mar s’ha mogut aquestes darreres hores al port antic de Ciutadella. De fet, anit passada es va registrar una rissaga superior a un metre i aquest dimarts a primera hora del demati se n’ha produït una altra d’un metre i 30 centímetres.
En Ciutadella:
-Rissaga hoy (9-7-2019) a las 7:00 h.l. de 1.30 m aproximadamente.
-Rissaga ayer a las 21:40 h.l. de 1m aproximadamente.Ver gráfica pic.twitter.com/SB1AT2yjPv
— AEMET_Baleares (@AEMET_Baleares) July 9, 2019
S’han donat les condicions meteorològiques òptimes per a aquest fenomen. Avui dimarts tenim intervals de núvols, predominant núvols mitjos i alts, amb alguna precipitació dèbil i ocasional que podria estar acompanyada de fang i tempesta. Temperatures en descens. Màximes de 32 graus i mínimes de 24. El vent bufa de ponent.
Pel que fa al trànsit marítim, el port exterior de Ciutadella ha reobert a les 08.20 hores, després d’haver-se tancat a les 06.30 hores pels forts vents. No ha afectat l’operativitat habitual.
Ara per ara, no duran a terme accions legals
S'està a l'aguait de la necròpsia per saber-ne les causes
L'Aemet ha activat, entre les 08.00h i les 11.00h, l'avís taronja a la Tramuntana, est i sud de Mallorca; ara només està activat l'avís groc a Menorca
A conseqüència de la col·lisió, tots dos vehicles s'han pres foc