Investiguen l’aparició de tres cadàvers surant en aigües de les Balears
Un dels cossos ha estat localitzat a la platja de ses Estaques, a Santa Eulària des Riu

L'increment del nivell de l'aigua ha afectat sobretot la zona de la colàrsega
Des d’ahir divendres a les 20h del vespre i durant tota la nit, s’han produït al port de Ciutadella importants rissagues de fins a 1 metre i 20 centímetres, que han incrementat el nivell de l’aigua, sobretot a la zona de la colàrsega. Les barques que hi havia amarrades s’han vist afectades per aquestes oscil·lacions d’aigua. L’alerta groga es manté activada durant tot el dia i es preveu que es puguin produir noves rissagues de cara al capvespre.
Les rissagues més anomenades són les de Ciutadella, principalment per les condicions estructurals del port que afavoreixen l’amplificació de les oscil·lacions del nivell marítim. No obstant, no són les úniques. Avui s’han registrat també petites oscil·lacions al Port d’Eivissa.
Un dels cossos ha estat localitzat a la platja de ses Estaques, a Santa Eulària des Riu
La propietat creu que no té danys estructurals i la vol extreure amb maniobres d'arrossegament
Segons assenyalen, la infraestructura condiciona el creixement d'un sector amb demanda, diuen, d'aquestes embarcacions recreatives de grans dimensions