Tots els cotxes han aparegut, però continuen a dependències de la Guàrdia Civil, que investiga els fets
Durant els darrers quinze dies s’han produït quatre robatoris de vehicles a Alaró. Tots els cotxes han aparegut, però continuen a dependències de la Guàrdia Civil, que investiga els fets. Al poble, la Policia Local demana als veïnats que no s’alarmin, treballen per evitar-ne més sostraccions.
En total han robat tres cotxes, però un ha desaparegut dues vegades. Això sí, en manco de 33 hores, un dia i mig, tots els vehicles han aparegut.
És un poble tranquil, diuen els veïnats, però ara no saben on aparcar els seus cotxes, temen que durant la nit desapareguin.
Aquest és un dels carrers d’Alaró on a un dels veïnats li han pres el cotxe, però no ha estat l’únic. Alguns però han tengut sort i el seu vehicle ha aparegut a Palma.
A través de les xarxes socials, s’han fet ressò per recuperar-los. Hi ha missatges a Facebook i Twitter, la gent descriu el cotxe que li ha desaparegut. Si bé ja s’han trobat tots, ara com ara continuen en dependències policials. Una de les víctimes assegura que l’interior del seu cotxe és brut i fins i tot hi han aparegut xeringues.
També per Internet i mitjançant grups de Whatsapp, molts s’han assabentat dels robatoris.
La Guàrdia Civil duu la investigació i s’ha reforçat la seguretat al poble. No volen que hi hagi alarmisme.
L'objectiu que persegueix és desbloquejar sòls urbans i urbanitzables per ampliar l'oferta d'habitatges
Una carretera tallada i mobilitzades dues màquines llevaneu