Cau una avioneta a la mar al Port de Sóller
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau

Tots els cotxes han aparegut, però continuen a dependències de la Guàrdia Civil, que investiga els fets
Durant els darrers quinze dies s’han produït quatre robatoris de vehicles a Alaró. Tots els cotxes han aparegut, però continuen a dependències de la Guàrdia Civil, que investiga els fets. Al poble, la Policia Local demana als veïnats que no s’alarmin, treballen per evitar-ne més sostraccions.
En total han robat tres cotxes, però un ha desaparegut dues vegades. Això sí, en manco de 33 hores, un dia i mig, tots els vehicles han aparegut.
És un poble tranquil, diuen els veïnats, però ara no saben on aparcar els seus cotxes, temen que durant la nit desapareguin.
Aquest és un dels carrers d’Alaró on a un dels veïnats li han pres el cotxe, però no ha estat l’únic. Alguns però han tengut sort i el seu vehicle ha aparegut a Palma.
A través de les xarxes socials, s’han fet ressò per recuperar-los. Hi ha missatges a Facebook i Twitter, la gent descriu el cotxe que li ha desaparegut. Si bé ja s’han trobat tots, ara com ara continuen en dependències policials. Una de les víctimes assegura que l’interior del seu cotxe és brut i fins i tot hi han aparegut xeringues.
També per Internet i mitjançant grups de Whatsapp, molts s’han assabentat dels robatoris.
La Guàrdia Civil duu la investigació i s’ha reforçat la seguretat al poble. No volen que hi hagi alarmisme.
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
La dona, de 27 anys, hauria perdut una falange del dit gros i es troba ingressada al Mateu Orfila
L'incident no ha causat ferits ni tampoc cap vessament a la mar
Algunes fonts assenyalen que es tracta d'un pilot nord-americà de 60 anys i el seu fill de 13