Cent caravanes se citen al Port de Pollença per promocionar aquest tipus de turisme
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
Tots els cotxes han aparegut, però continuen a dependències de la Guàrdia Civil, que investiga els fets
Durant els darrers quinze dies s’han produït quatre robatoris de vehicles a Alaró. Tots els cotxes han aparegut, però continuen a dependències de la Guàrdia Civil, que investiga els fets. Al poble, la Policia Local demana als veïnats que no s’alarmin, treballen per evitar-ne més sostraccions.
En total han robat tres cotxes, però un ha desaparegut dues vegades. Això sí, en manco de 33 hores, un dia i mig, tots els vehicles han aparegut.
És un poble tranquil, diuen els veïnats, però ara no saben on aparcar els seus cotxes, temen que durant la nit desapareguin.
Aquest és un dels carrers d’Alaró on a un dels veïnats li han pres el cotxe, però no ha estat l’únic. Alguns però han tengut sort i el seu vehicle ha aparegut a Palma.
A través de les xarxes socials, s’han fet ressò per recuperar-los. Hi ha missatges a Facebook i Twitter, la gent descriu el cotxe que li ha desaparegut. Si bé ja s’han trobat tots, ara com ara continuen en dependències policials. Una de les víctimes assegura que l’interior del seu cotxe és brut i fins i tot hi han aparegut xeringues.
També per Internet i mitjançant grups de Whatsapp, molts s’han assabentat dels robatoris.
La Guàrdia Civil duu la investigació i s’ha reforçat la seguretat al poble. No volen que hi hagi alarmisme.
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
És una de les més tradicionals de la Part Forana de Mallorca
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
La comunitat educativa lamenta la pèrdua sobtada d’un referent en la formació artística a les Balears