El propietari del Mallorca firmarà l'operació de traspàs més cara en la història de l'NBA
171
El passat mes de setembre, Robert Sarver va ser sancionat per l’NBA per la seva conducta racista i sexista amb els treballadors dels Phoenix Suns. Un any d’inhabilitació i 10 milions de multa no pesaren tant com la pressió social de jugadors i aficionats. Dies més tard, el propietari del Mallorca anunciava la seva intenció de posar a la venda els Suns i els Mercury, l’equip femení de la franquícia.
Doncs bé, la venda està a punt de tancar-se. Segons informa ESPN, Sarver ha rebut una oferta de 4000 milions d’euros de Mat Ishbia, president d’una important companyia financera. Les negociacions estan molt avançades i l’acord definitiu es pot firmar als pròxims dies. Serà la venda més cara d’una franquícia en la història de l’NBA.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
José Capó, s'Homo des Be, farà 89 visites i dos tocs de dol aquest Diumenge des Be
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura