Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
El president de la patronal CAEB Restauració demana que el tancament dels establiments sigui a la una de la matinada
80
“Després de tot el que hem passat, començam a veure el llum”. Són les paraules del president de la patronal CAEB Restauració, Alfonso Robledo, ara que els tribunals i el Govern han aixecat diverses de les restriccions sanitàries que encara quedaven a les Balears. Per això, Robledo defensa que cal millorar l’economia a partir d’ara.
“Hem de tenir una temporada d’estiu digna, perquè, si no, no ens en sortirem. La Setmana Santa ja va anar bé i creiem que, quan tot estigui obert, tindrem un estiu que serà bo, dins de les circumstàncies”, ha assegurat en una entrevista a IB3 Notícies.
Robledo demana que el tancament dels establiments sigui a la una de la matinada. “Estam preocupats perquè al sector hem estat molta estona apretant-nos els cinturons. Molts negocis ja han caigut”, ha afegit.
Pel que fa a les línies de subvencions econòmiques, ha recordat que sí que han rebut les del Consell de Mallorca, però encara els en falten. “Encara no ens han arribat els ajuts econòmics de Madrid. Al nostre sector, si tens algun deute amb Hisenda o la Seguretat Social, no tens dret a les ajudes. I molts petits empresaris no podran demanar aquests ajuts [perquè no han pogut fer front als pagaments]”, ha conclòs.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos
Hi ha risc que pugui desprendre's més material, per la qual cosa tots els infants romanen confinats a les aules com a mesura de precaució
La família havia demanat la col·laboració ciutadana per poder trobar-lo