Nova promoció d’habitatge de preu limitat a Palma
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €
El MAB ha fixat un valor de referència de 4,15 euros per a les accions
Robot, una empresa mallorquina que es dedica al disseny i fabricació de sistemes intel·ligents d’estalvi energètic a edificis, surt a borsa aquest dimarts. D’aquesta manera, serà la segona companyia balear que hi cotitzarà, després de Melià, que ho fa a l’Ibex 35.
El consell d’administracio del Mercat Alternatiu Borsari (MAB), el mercat de les petites i mitjanes empreses, ha fixat un valor de referència de 4,15 euros per a les accions de Robot, la qual cosa suposa un valor total de la companyia de 11,8 milions.
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €
L’home havia sortit a caminar aquest diumenge després de dinar i no va tornar al seu domicili
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Es tracta del mateix home que havia sol·licitat el permís d'una crema de rostolls, però que s'ha descontrolat. Al cap de tres hores i mitja, el foc ha quedat extingit