Ha mort Joan Roca, baixista d’Antònia Font
Tenia 53 anys i fa prop d'un any li van diagnosticar una malaltia
Atlètic Balears i Poblense necessiten sumar els tres punts per apropar-se als seus objectius
El compte enrere ha començat. Queden només 3 dies per al derbi mallorquí de Segona B entre Atlètic Balears i Poblense. I just abans d’aquest partidàs hem ajuntat els dos entrenadors.
Jordi Roger, tècnic de l’Atlètic Balears i Óscar Troya, míster del Poblense, coincideixen en una cosa. Afronten el partit amb un sol objectiu, guanyar el derbi a l’Estadi Balear.
De precedents entre els dos tècnics n’hi ha ben pocs. A pretemporada els poblers guanyaren 2 – 0 els balearicos. Ara bé, Xavi Calm, el segon de Roger, va vèncer per penals els de Troya a la Copa Federació la temporada 2018-2019.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Tenia 53 anys i fa prop d'un any li van diagnosticar una malaltia
Viatjaven en una motocicleta quan, per causes que s'investiguen, un taxi les ha envestit
La selecció espanyola torna a fer història i es proclama campiona del món per segona vegada després de derrotar l'Argentina per 1 a 0 a la pròrroga, gràcies a un gol de Ferran Torres al minut 106