Mor un ciclista a la carretera d’Inca, arran de l’impacte amb un cotxe
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
La menor no anava lligada a la cadireta i, amb l'impacte, s'ha romput una costella i ha patit un col·lapse pulmonar
345
Una nina de 3 anys continua ingressada a l’UCI pediàtrica de l’Hospital de Son Espases després d’haver patit un accident a la rotonda de Son Ferriol aquesta matinada. La menor no anava lligada a la cadireta i, amb l’impacte, ha patit un pneumotòrax i s’ha romput una costella. Fonts hospitalàries han explicat que tot i estar a l’UCI, el seu estat no és greu.
Al centre hospitalari s’han viscut moments de tensió entre els familiars implicats en l’accident. Segons ha informat la Policia, el pare de la nina, que conduïa el cotxe, ha estat detingut perquè presentava signes evidents d’haver begut alcohol. A més, l’home també hauria robat el cotxe a un conductor que els ha intentat ajudar a ell i la seva filla just en el moment de l’accident.
Els agents han constatat que, sobre aquest home, finalment detingut, hi havia una reclamació. Diverses patrulles policials han hagut d’acudir fins al centre hospitalari per la tensió que s’ha viscut.
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
El compositor belga enregistra amb la Banda Municipal de Palma
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals