La piscina municipal de Porreres roman tancada des de fa tres mesos. No hi ha empresa que l’exploti i ara es prepara un nou concurs, però mentrestant els residents de la zona no poden nedar. Per a l’Ajuntament, sempre ha estat un maldecap, perquè, segons afirma la batlessa, Xisca Mora, les calderes van amb gasoil i no és rendible.
Com diverses empreses ho varen patir, el Consistori ha decidit canviar el sistema per un d’energia aerotèrmica, que farà baixar-ne els costos per a l’empresa que s’adjudiqui el nou concurs, d’aquí a un mes, aproximadament.
El cas és que mentre es resol la contractació, la piscina ja fa tres mesos que està tancada. Va rodar clau perquè s’hi havien de fer unes millores i en aquest impàs, l’empresa que l’explotava ha renunciat a prorrogar-ne el concurs, que s’havia acabat.
Efectius de l'UME de València ja es troben de camí a Eivissa en helicòpter, mentre la resta ho farà durant la tarda. Emergències afirma que persones han quedat atrapades en ascensors i soterranis. Entre les 12.30h-13.00h hi ha hagut "una afectació massiva d'aigua"