El tècnic de l'Eivissa ha concedit una entrevista a IB3 després de la seva primera setmana d'entrenaments
Guillermo Fernández Romo assegura que la seva adaptació al club, després de la seva primera setmana de treball al verd, va com volien. També la confecció de la plantilla. Diu que queden “sis o set jugadors” per venir. El darrer és Eugeni Valderrama. Insisteix que abans de parlar de sistemes de jocs cal fer-ho de les relacions que es creen entre els jugadors. Explica que té una plantilla amb homes de projecció. I pel que fa a l’objectiu de l’ascens, parla d’una bona feina diària per assolir “aquest repte tan il·lusionant”.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Un obrer, de 58 anys, ha mort després de patir una parada cardiorespiratòria, segons apunten les primeres informacions
Des de fa uns dies se'n poden veure en gran quantitat en el seu viatge migratori cap al nord d'Europa