La futura Ronda Nord d’Inca serà sotmesa a votació popular. Així ho acordaren al ple d’ahir totes les forces polítiques del municipi, davant la imposibilitat d’arribar a un acord sobre el projecte que s’ha d’executar. La consulta serà vinculant. Per altra part, s’ha tornat a posar damunt la taula el projecte del tercer polígon d’Inca. ja s’ha constituït la junta de compensació per inicar els tràmits per començar a urbanitzar-lo.
La presidenta s'ha reunit amb el president del Govern central per parlar sobre finançament, condonació del deute i migració en una reunió que ha tengut lloc aquest dimecres
El canvi s'adapta a la Llei de capitalitat, que fixa que la denominació oficial de la ciutat és només Palma. Ara s'obri un període d'al·legacions abans que la modificació es pugui aprovar de manera definitiva.