Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Dermatòloga, Premi Ramon Llull 2016 i autora del blog 'Dermapixel': "El codi deontològic s'ha de complir també a les xarxes socials"
La dermatòloga Rosa Taberner, premi Ramon Llull 2016 per la seva tasca d’investigació i divulgació, compleix aquests dies 20 anys de professió a l’Hospital públic de Son Llàtzer. Molt coneguda pel seu activisme pedagògic a les xarxes socials, ha repassat amb IB3 Notícies les dues darreres dècades, marcades per la pandèmia de la covid i la recent aparició de la pigota del simi.
L’Hospital va obrir les seves portes el 2011, amb un sistema informàtic pioner a tota Espanya. Des de llavors, el personal ha anat creixent, fins a “quedar petit”, assegura Taberner, qui també confirma que en els darrers anys, arran de la pandèmia, el tipus de malalties de pell diagnosticats ha canviat: “Ara es veuen coses que abans no. Predominen els melanomes; n’hi ha més diagnòstics, però també més supervivència“, diu.
La dermatòloga, que disposa de 31 milions de visites al seu blog ‘Dermapixel’ i 20.000 seguidors a Twitter, és fidel defensora que, al món de internet, es compleixi el codi deontològic.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals