Un pare de Menorca per gestació subrogada reclama un document de viatge per la filla des de Kazakhstan
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
El sindicat UGT demana una resolució ràpida del conflicte
La nova delegada del govern espanyol a les Illes, Rosario Sánchez, ja fa feina per aconseguir la retirada dels recursos interposats durant l’anterior etapa de Maria Salom contra la carrera professional i les ajudes municipals per retolació en català.
Sánchez veu una clara intencionalitat política en la decisió de la seva antecessora. Sánchez mantindrà en breu una reunió de coordinació a Madrid, on participaran tots els delegats de l’executiu espanyol de les comunitats autònomes. La primera trobada formal l’ha tinguda amb les forces de seguretat de l’Estat i no descarta millorar els reforços d’estiu si està en les seves mans. La delegada acusa l’anterior equip d’anar en contra de l’ús de la llengua pròpia.
Sánchez va fer la primera incursió en política a GESMA. Després de 10 anys de militància al PSOE pega el bot a la primera fila política. Ho fa il·lusionada i amb responsabilitat amb un compromís amb la política com a eina de transformació social.
La presidenta del Govern, Francina Armengol, va ser qui li va comunicar oficialment el seu nomenament. Es defineix com a dona progressista, armengolista i feminista. Recupera Ramon Morey com a secretari general de l’etapa de Ramón Socias i acabarà de perfilar l’equip en les pròximes setmanes.
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
L'operatiu s'ha allargat poc més de mitja hora
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
Ha publicat un anunci a grups de compravenda de Facebook per desesperació pel funcionament del servei, però també per reivindicació