Primera intervenció de l’helicòpter Milana dels Bombers de Mallorca a un incendi a Manacor
El foc, que bàsicament ha afectat finques agrícoles, ha obligat a desallotjar diversos veïns que encara no han pogut tornar a la zona

Sánchez ha evitat dir si retiraran els polèmics recursos contra el català de l'anterior etapa
Rosario Sánchez és ja oficialment la nova delegada del govern espanyol a les Illes Balears. Avui dimecres horabaixa ha pres possessió del càrrec. Sánchez ha marcat distàncies amb Maria Salom des del primer minut. S’han fet una besada només en acabar l’acte protocol·lari, però la nova delegada del Govern vol rompre amb el passat.
Ha començat el seu discurs assegurant que farà feina per recuperar la dignitat i la decència que, ha dit, no s’hauria d’haver perdut mai. Després, davant la premsa, ha evitat dir si retiraran els polèmics recursos contra el català de l’anterior etapa. Però ha deixat caure que el seu tarannà serà un altre.
La presidenta Armengol ha aplaudit l’agenda social marcada per la nova delegada del Govern. Sobretot que estigui disposada a fer de pont entre els Governs Balear i central per tenir un nou REB.
El foc, que bàsicament ha afectat finques agrícoles, ha obligat a desallotjar diversos veïns que encara no han pogut tornar a la zona
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar
Demanen recuperar els drets perduts durant l'etapa concursal de l'empresa, en què la plantilla va renunciar al 25% del seu salari
Les temperatures de juliol han ajudat a la maduració del raïm que enguany és de molta qualitat