Un pare de Menorca per gestació subrogada reclama un document de viatge per la filla des de Kazakhstan
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
Sánchez ha evitat dir si retiraran els polèmics recursos contra el català de l'anterior etapa
Rosario Sánchez és ja oficialment la nova delegada del govern espanyol a les Illes Balears. Avui dimecres horabaixa ha pres possessió del càrrec. Sánchez ha marcat distàncies amb Maria Salom des del primer minut. S’han fet una besada només en acabar l’acte protocol·lari, però la nova delegada del Govern vol rompre amb el passat.
Ha començat el seu discurs assegurant que farà feina per recuperar la dignitat i la decència que, ha dit, no s’hauria d’haver perdut mai. Després, davant la premsa, ha evitat dir si retiraran els polèmics recursos contra el català de l’anterior etapa. Però ha deixat caure que el seu tarannà serà un altre.
La presidenta Armengol ha aplaudit l’agenda social marcada per la nova delegada del Govern. Sobretot que estigui disposada a fer de pont entre els Governs Balear i central per tenir un nou REB.
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
L'operatiu s'ha allargat poc més de mitja hora
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
Ha publicat un anunci a grups de compravenda de Facebook per desesperació pel funcionament del servei, però també per reivindicació