Una parròquia de Palma acull famílies que han quedat sense sostre
Quasi 50 persones viuen a un recinte de la Mare de Déu de Montserrat del Rafal
A més l'obra inclou alguns passatges històrics que transcorren a les Balears.
Ella era Asja Lacis: una dona que va ser molt més que l’amant del filòsof Walter Benjamin: va ser una pensadora d’alt nivell, directora de teatre clandestí, una bolxevic convençuda i supervivent dels camps de concentració, on va passar 10 anys internada després de ser detinguda pel KGB. Ara, l’escriptora d’Algaida, Roser Amills, recupera la seva història perduda i n’ha creat aquesta novel·la.
Asja Lacis i Walter Benjamin va mantenir una relació passional i tempestuosa. A més inclou alguns elements propers a les Balears.
Ara l’escriptora mallorquina vol fer justícia i vol atorgar a aquesta directora de teatre letona el lloc precís que li correspon dins la Història.
Quasi 50 persones viuen a un recinte de la Mare de Déu de Montserrat del Rafal
23 persones ateses, amb 4 ferits lleus, que han acabat a l'Hospital de Manacor
A les 5.53 hores ha nascut a Can Misses el primer nadó de les Pitiüses, Marwa Udari Checa
Li varen perdre la pista per la zona de s'Aranjassa. Era de necessitat urgent trobar-lo, ja que necessitava medicació